Dažniausiai užduodami klausimai

Spustelkite ant Jus dominančio klausimo. Jeigu nepavyksta rasti reikiamo atsakymo, susisiekite su mumis el. paštu info@versliukai.lt arba telefonu 8 652 03 000.

  • Kas gali reklamuoti savo paslaugas ir prekes Versliukai.lt?

    Reklamuoti savo paslaugas ir prekes gali visi amatininkai, meistrai, įmonės, darbininkai, įvairių sričių specialistai, studentai ir visi norintys pradėti savo verslą bei užsidirbti darydami tai, ką moka geriausiai.

  • Kaip pradėti paslaugų reklamą Versliukai.lt?

    Norėdami pradėti savo paslaugų reklamą Versliukai.lt portale, užsiregistruokite ir susikurkite bent vieną asmeninį puslapį. Pradėkite tai jau dabar: Registruotis.

  • Kiek kainuoja susikurti asmeninį puslapį

    Kainos svyruoja nuo 6.99 € iki 11.99 € už 60 dienų. Kai kuriose kategorijose puslapių kūrimas yra nemokamas.

  • Kaip susikurti pirmą asmeninį puslapį?

    Spauskite Registruotis viršutinėje juostoje ir įveskite savo el. pašto adresą bei sugalvotą slaptažodį. Kitame žingsnyje užpildykite privalomus asmeninės registracijos laukelius. Pasirinkite paslaugų kategoriją, užpildykite puslapio informaciją ir spauskite Publikuoti.

  • Kaip susikurti papildomą asmeninį puslapį?

    Norėdami susikurti papildomą asmeninį puslapį, dešinėje pusėje pasirinkite Mano puslapiai ir spauskite Sukurti dar vieną puslapį.

  • Kokias paslaugas galima reklamuoti Versliukai.lt?

    Versliukai.lt galima reklamuoti visas paslaugas, kurios atitinka šiuos reikalavimus:

    • paslaugos yra neuždraustos Lietuvos Respublikos įstatymų;
    • paslaugos praktiškai reikalingos Lietuvoje ar užsenyje gyvenantiems žmonėms ir (arba) Lietuvoje ar užsienyje veiklą vykdančioms įmonėms.
  • Ar galima reklamuoti prekes Versliukai.lt?

    Taip, Versliukai.lt portale galima reklamuoti savarankiškai pagamintas, užaugintas ar surinktas prekes; paslaugų teikėjo perparduodamas trečiųjų asmenų prekes.

  • Ar mano asmeninis puslapis bus randamas Google paieškoje?

    Taip, kiekvienas Jūsų sukurtas puslapis gali būti atskirai surastas ir per Google paieškos sistemą, įvedant tam tikrus, su Jūsų veikla susijusius raktažodžius arba asmeninę informaciją. Sukūrus puslapį gali tekti palaukti iki poros mėnesių, kol jis atsiras Google paieškoje.

  • Kaip redaguoti asmeninį puslapį?

    Viršutinėje juostoje pasirinkite Mano puslapiai ir spauskite Redaguoti prie puslapio, kurį norite pakoreguoti.

  • Kaip pakeisti savo kontaktus?

    Asmeninę kontaktinę informaciją galite keisti vartotojo meniu pasirinkę Profilis.

  • Kaip pakeisti savo profilio nuotrauką?

    Profilio nuotrauką galite keisti vartotojo meniu pasirinkę Profilis.

  • Ką daryti, kai paslaugų sąraše yra tik paslauga Kita?

    Pagal paslaugas asmeninis puslapis nebus randamas. Jeigu paslaugų sąraše neradote savo teikiamų paslaugų, pasiūlykite jas įtraukti. Tą padaryti galite puslapio redagavime, paslaugų pasirinkimo sąrašo apačioje, tam skirtame langelyje. Jeigu siūloma paslauga atitiks reikalavimus, ji bus įtraukta.

  • Kokias nuotraukas galima kelti į galeriją?

    Į asmeninę nuotraukų galeriją galima kelti tik asmenines darbų, darbovietės ar kitas, su veikla susijusias, nuotraukas. Galimi nuotraukų formatai: JPG, PNG, GIF. Minimalus nuotraukų dydis 400 x 300 px. Visos įkeltos nuotraukos privalo nepažeisti autorinių teisių.

  • Kodėl į galeriją nepavyksta įkelti nuotraukos?

    Jeigu nepavyksta įkelti nuotraukos į asmeninę nuotraukų galeriją, patikrinkite ar keliamos nuotraukos dydis yra mažiausiai 400 x 300 px. Prieš bandant pakartotinai įkelti nuotrauką, perkraukite naršyklę. Jeigu nuotraukų įkelti vis tiek nepavyksta, pamėginkite tai padaryti naudojantis kita naršykle (pvz. Chrome ar Firefox).

  • Kaip į galeriją įkelti vaizdo įrašą?

    Vaizdo įrašų įkėlimas labai panašus į nuotraukų įkėlimą. Pirmiausia pasirinkite puslapį, į kurį norite įkelti įrašą, spauskite Redaguoti viršutiniame kairiajame kampe, pasirinkite Galerija ir Įkelti vaizdo įrašą. Į atsiradusį laukelį įveskite Youtube arba Vimeo nuorodą ir spauskite Įkelti.

  • Kaip papildyti savo sąskaitą?

    Papildyti Versliukai.lt asmeninę sąskaitą galite viršutinėje juostoje pasirinkę Sąskaita, nurodę pasirinktą sumą ir mokėjimo būdą.

  • Kodėl nepasipildo sąskaita po apmokėjimo?

    Jeigu Jūs pildėte asmeninę Versliukai.lt sąskaitą, bet sąskaitos likutis nepasipildė, prisijunkite prie savo internetinės bankininkystės ir patikrinkite, ar pinigai buvo išskaičiuoti iš Jūsų banko sąskaitos. Įsitikinę, kad pinigai buvo išskaičiuoti, luktelkite iki 15 minučių ir jeigu Jūsų sąskaitos likutis liks nepapildytas, susisiekite su mumis el.pašto adresu info@versliukai.lt arba telefonu 8 652 03 000.

  • Kaip gauti daugiau užsakymų per trumpesnį laikotarpį?

    • Įsitikinkite, jog puslapio informacija yra teisinga: pateikite galiojančius kontaktinius duomenis.
      Puslapio aprašymas turėtų būti tvarkingas ir aiškus, o galeriją būtinai papildykite nuotraukomis ir vaizdo įrašais. Jūsų klientai nori matyti darbų pavyzdžius.
    • Rekomenduojame įkelti profilio nuotrauką (asmeninę Jūsų nuotrauką, kurioje matomas veidas) - tai klientams suteiks daugiau pasitikėjimo.
    • Taip pat sukurkite trumpąją puslapio nuorodą (eikite į Mano puslapiai ir spauskite Sukurti nuorodą prie pasirinkto puslapio), kurią rekomenduojame dalinti draugams ir klientams, paskelbti Facebook ir kituose socialiniuose tinkluose. Nuoroda turėtų būti paprasta, lengvai įsimenama ir reprezentuojanti Jus ir Jūsų teikiamas paslaugas.
    • Sukūrus naują puslapį rekomenduojame pasinaudoti funkcija Puslapio iškėlimas. Kuo didesnį žvaigždučių ir dienų skaičių pasirinksite, tuo greičiau klientai ras puslapį paieškoje.
  • Kaip bendrąsias užklausas gauti greičiau?

    Norint gauti užklausas greičiau, reikia išsikelti savo puslapį. Bendrąsias užklausas pirmiausia gauna daugiausiai žvaigždučių turintys paslaugų teikėjai. Visi kiti - pusvalandžiu vėliau, priklausomai nuo žvaigdučių skaičiaus (pavyzdžiui, pirmiausia užklausą gaus 10 žvaigždučių turintys, po pusvalandžio 9, dar po pusvalandžio 8 ir t.t.).

    Pastaba: Jeigu kategorijoje yra 10 ir daugiau išsikėlusiųjų, neišsikėlusieji užklausų negauna.

  • Kaip išsiųsti bendrą užklausą?

    Pirmiausia suraskite konkrečią kategoriją, kuriai norite siųsti užklausą. Pirmas būdas tai padaryti yra pasinaudoti paieškos laukeliu (1 pav.).

    Paieška

    Antras būdas rasti reikalingus paslaugų teikėjus yra viršutinėje juostoje pasirinkti kategoriją (2 pav.)...

    Kategorijų pasirinkimas

    … ir paspausti ant konkrečios kategorijos (3 pav.).

    Pirmo lygio kategorijų pasirinkimas

    Spauskite mygtuką „Gauti pasiūlymus“, kurį rasite yra puslapio apačioje

    užklausų formos atidarymas

    Aprašykite savo poreikį, nurodykite kontaktinius duomenis, miestą ir spauskite „gauti pasiūlymus“ (5 pav.).

    užklausos forma
  • Kaip iškelti puslapį?

    Prisijunkite prie portalo, viršutinėje juostoje pasirinkite Mano puslapiai, pasirinkite, kurį puslapį ketinate iškelti ir spauskite Užsakyti planą. Dešinėje pusėje pamatysite VIP planą. Pasirinkite žvaigždučių, dienų skaičių ir spauskite Užsakyti.

  • Kaip pakeisti puslapio kategoriją?

    Jei norite pakeisti savo puslapio kategoriją, susisiekite su mumis el. pašto adresu info@versliukai.lt.

  • Ar asmeniniai duomenys yra saugūs?

    Visa pateikta informacija yra saugoma saugiuose įmonės serveriuose. UAB „Diginet LTU“ yra oficialiai registruotas Valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje (www.ada.lt) kaip patikimas asmens duomenų valdytojas ir tvarkytojas.

  • Ką daryti pamiršus slaptažodį?

    Prisijungimo lange paspauskite Slaptažodžio atkūrimas. Įveskite el. pašto adresą, kuriuo registravotės portale. Šiuo adresu bus išsiųsta nuoroda, kurią paspaudę galėsite atkurti savo slaptažodį.

  • Ką daryti, jeigu nepavyksta prisijungti?

    Jeigu negalite prisijungti, įsitikinkite, kad įvedėte teisingą el. pašto adresą ir slaptažodį. Nepavykus prisijungti, susisiekite su mumis el. pašto adresu info@versliukai.lt.

  • Kaip ištrinti savo puslapį?

    Prisijunkite prie portalo, viršutinėje juostoje pasirinkite Mano puslapiai, pasirinkite, kurį puslapį ketinate ištrinti ir spauskite Ištrinti. Patvirtinę savo pasirinkimą negrįžtamai ištrinsite asmeninį puslapį ir visą su juo susijusią informaciją iš Versliukai.lt portalo.

  • Kaip ištrinti savo profilį?

    Prisijunkite prie portalo, vartotojo meniu pasirinkite Profilis ir šio puslapio apatiniame dešiniajame kampe paspauskite nuorodą ištrinti registraciją. Patvirtinę pasirinkimą, negrįžtamai ištrinsite savo registraciją ir visą su ja susijusią informaciją iš Versliukai.lt portalo.

  • Kaip susisiekti su Versliukai.lt administratoriais?

    Jeigu kils klausimų, turėsite pastebėjimų, nusiskundimų, ar tiesiog norėsite išsakyti savo nuomonę – nedvejokite ir susisiekite su mumis el. pašto adresu info@versliukai.lt arba telefonu 8 652 03 000.

  • Ką daryti, jeigu paslaugų teikėjas mane apgavo?

    Apgavystės atveju kreipkitės į policiją ir praneškite mums el. pašto adresu info@versliukai.lt arba telefonu 8 652 03 000.

  • Kodėl prie kai kurių profilio nuotraukų yra skydelio ženklas?

    Skydelis prie profilio nuotraukos reiškia, kad paslaugų teikėjo tapatybė yra patvirtinta ir Versliukai.lt administracija turi paslaugų teikėjo duomenis.

  • Kaip patvirtinti tapatybę?

    Jūsų tapatybė yra patvirtinama automatiškai, jeigu kada nors pildėte savo sąskaitą.
    Jeigu Jūsų tapatybė dar nėra patvirtinta, papildykite sąskaitą bent 1 €.

Pagal Jūsų užklausą informacijos nėra.